fredag 10 februari 2012

Fågelspaning - del 1

För att hjälpa småfåglarna så här i vintertid så har vi satt upp såväl fröbehållare och talgbollar. Att det dessutom är skoj för kissarna att ha nåt att spana på gör det hela ännu lite roligare.

Sen tidigare har vi ett ordentligt spanställe för katterna, där de ser allt som händer på innegården. De har även sina klätterträd här. Och detta ställe handlar denna del om. Del 2 kommer vara den nya platsen (jag förstår att detta känns så otroligt spännande att ni knappt kan hålla er...). Fast egentligen handlar detta enbart om att få visa upp Morris och Snöstorm igen :-).







Dessutom fick jag en fin komplimang av en bloggarkompis, Modekatt. Hon hade saknat min inlägg, och eftersom hon är kattfantast tänkte jag att det vore ju lämpligt att köra på det temat (och jag är ju inte direkt nödbedd...).

3 kommentarer:

Modekatt sa...

Men guuud så söta de är! Jättefina bilder!Morris är som jag alltid tyckt väldigt lik min Melissa :) & Snöstorm är bara så vacker!
Har faktiskt saknat att se bilder på dina katter(inte bara dina andra inlägg:))

Tack för alla dina fina kommentarer, det värmer otroligt när jag läser allt det fina du skriver!

A jag gillar ju skor ( som du vet)så det blir roligt att gå på det där skoeventet :)

Kramar till dig & katterna

Kattfamiljen sa...

Håller med Dhurata. De är sååå söta dina kattbarn :-)
Alltid kul när du bloggar om dom.

Karin sa...

Tack Tjejer! Va gulliga ni är! Jag vet inte om det syns på bilderna, men Snöstorm är jättemjuk och len. Fast hon är inte lika pigg på att posera som Morris :-).

Snart kommer fågelspaning del 2, med nya kattbilder. Men mest på Morris som vanligt.

Ha en skön helg!
Kram Karin