fredag 3 februari 2012

Ibland har man det bra

Ja, ibland har man det bra.

I dag var jag och träffade min kompis och hennes en månad gamla bäbis. Eftersom vi bor en bit ifrån varann så ses vi inte så ofta, så därför var det extra roligt. Att dessutom få träffa en ursöt bäbis uppe på det, var ju hur mysigt som helst.

Ja, ibland har man det bra.

Lägg därefter till att jag dessutom blev bjuden på hemlagad lunch och hembakat fika (min kompis hälsar på hos sina föräldrar).

Ja, ibland har man det bra.

Och toppa detta med att jag i söndags träffade en annan urgullig bäbis på en månad, så förstår ni:
Ibland har man det bra.

Denna vecka har med andra ord varit suverän - trots att jag i tisdags missade hembakad proffstårta på fikat på jobbet...


P.S. Eftersom jag inte vill lägga ut bild på någon annans barn så där, så får ni bara se hennes händer tillsammans med mina.

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Underbart att din vecka varit så bra :-)

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin sa...

Ja, det har varit såå mysigt. Tänk att bäbisar är så söta. Vilket även gäller djurens ungar när de är små.