fredag 26 juni 2009

Rock Star

Japp! Som ni ser på bilden så är jag numera en riktig rock star. Jag har till och med ett eget band: KLAD (Nää, jag har inte stavat fel till kladd. Även om det namnet förmodligen hade passat bättre med tanke på två av bandmedlemmarna…) Vi är 4 i mitt band, fast de övriga 3 vet inte om det än. Kan bli en rolig(?) överraskning sen när vi får förfrågan om att vara förband till The Ark…

Det har nämligen visat sig att jag är ett musikaliskt geni! Kan man inte tro, men tydligen så. Jag behärskar såväl gitarr, bas, trummor och sång. Kanske inte så bra, är på beginner-nivå. Men jag lyckades någorlunda i alla fall. Och det räcker för att övertyga mig om mina star-qualities.

Japp, jag har testat Guitar Hero. Det var riktigt skoj! Speciellt när kompisen hade ett helt band med instrument. Det visade sig att trummor var svårast. Och jag som alltid tyckt att de mest sitter där bak och viftar lite med sina pinnar.

Undrar om jag har en framtid som rock star?
Oj, jag hörde ett unisont NEJ på den frågan. Det kan väl inte ha nåt att göra med min rock star-pose? Jag som ser så cool ut...

5 kommentarer:

Åsa O sa...

Wow - vilken rockbrud!

Karin sa...

Åhh, man tackar!

Så du tror det kan vara min nya karriär...?

/Karin

Anonym sa...

Jag har hört att Sahara hotnights behöver en ny frontfigur..... eller de kanske är för små för dig nu?

Åsa O sa...

Och det var jag som sa det - insåg att jag var alltför hemlig ;-)

Karin sa...

Hihihihi. Jaa, undrar om de inte är lite små... Nej, lite självinsikt har jag. De är inte för små. Jag kan definitivt tänka mig dem...

/Karin