söndag 30 augusti 2009

Filmstjärna??

Som jag skrev om tidigare, så fick jag chansen att åka med en av sambons kompisar i hans race-miata på två varv runt Knutstorp Ring. En racing-bana nere i Skåne. I det blogginlägget så nämnde jag att det fanns en film från detta spännande event. Nu ligger den ute på You Tube.

Med andra ord är jag numera en filmstjärna av rang… I och för sig så syns jag inte i bild. Tyvärr så hörs jag… Men bortsett från det så tycker jag att jag gör en strålande insats! Jag är redo för min Oscar…

Som jag skrev tidigare – det var grymt skoj!! Jag vill definitivt åka fler gånger.


Håll till godo: Räser-Karin in action



Jo, jag vet att jag i filmen låter som en tråkig tönt som inte alls ser fram emot det hela. Men det är det som är det finurliga. Det är det som visar på mina excellenta skådespelarfärdigheter…

Inga kommentarer: