måndag 24 augusti 2009

Simba 10 år


I torsdags, 20/8, skulle Simba ha fyllt 10 år. Det sorgliga är att han aldrig fick uppleva den dagen. Fast han lider nog inte så mycket av det. Det är nog mer vi som lider. Han var min lilla bäbis och jag saknar honom så fruktansvärt.

Jag gick igenom de digitala kort vi har på honom, och hittade en mängd favoriter. Jag har valt några som jag gärna delar med mig av (det var väldigt svårt att välja). Andra bilder har ju redan förekommit på min blogg.

På torsdag fyller Snöstorm 10 år. Hon kommer att firas såsom hon blev uppvaktad när vi hyllade Simba på hans 10-årsdag. Med kokt fisk som huvudrätt och vaniljglass till dessert. Godare kan det inte bli.

Så det här inlägget blir en hyllning till min lilla gullegris. Visst var han stor, med långa (väldigt vassa, enligt sambon) klor, päls som han gärna fällde och var bitvis rätt så gnällig. MEN å andra sidan var han helt underbar. Ni som känner mig vet hur mycket han betydde.

Inga kommentarer: