måndag 16 augusti 2010

Snabbantning

Det finns tre orsaker till att jag egentligen skulle behöva snabbanta:
  1. Jag ska om några veckor gå på bröllop. Och då skulle det ju vara trevligt att slippa dra in magen hela tiden. Och dessutom komma i klänningen.
  2. Ska i morgon iväg med hela akademin/divisionen där vi ska utvecklas på ett kvalitetssäkert sätt. Dessutom står spa på programmet. Och då vore det ju trevligt om det inte vällde ut alltför mycket över bikinilinningen.
  3. Jag har precis köpt en ny bikini, på rea (ser att jag slarvade när jag la ut den för fotografering, båda benen är faktiskt lika långa). Och förhoppningsvis ska vi iväg på solsemester typ i november, och då vore det ju trevligt om bikinin gick runt en.

Jag har dock kommit på svaret på det hela: Hur man snabbantar.

Man köper helt enkelt chips i 150 gramsförpackning istället för en 200-300-gramsvariant. Och dessutom såna med lägre fetthalt. Och här kan man snacka om snabbantning. I alla fall snabb - för chipsen gick åt i rasande fart...





2 kommentarer:

Dhurata sa...

Hmm smart tänkt där med att köpa den lilla chipspåsen, så får jag också banta :))

Jättefina bikini har du köpt!

Ang det där med mina höga klackar, ja det går väl bra att gå i de men sisådär 2 timmar sen räcker det!

Melissa & Alissa tackar :))

Krmar från oss

Karin sa...

Tack så mycket!

Som du kan se i dagens inlägg så har jag inte tagit bantningen så hårt...

Kram Karin