söndag 16 januari 2011

Fler välmanikyrerade


Det har visat sig att det inte enbart är Morris som håller sig välmanikyrerad. Min bloggkompis Modekatts katter gör också tydligen det. Men det är ju som de säger, katter är smarta. Vilka andra djur och barn tar hand om sina egna klor/naglar alldeles själva?

Här behövs varken klösträd eller klotång. Morris fixar det hela alldeles utmärkt på egen hand, nej jag menar på egen tass...






Snart kommer han väl ta och snylta på mina nagellack också...

3 kommentarer:

Modekatt sa...

Hahahaha bra eller hur? De tar ju hand om sina egna klor.

Jag gömmer faktiskt min nagelfil numera, de får ta & fila sina klor på sina dyra klöshus istället. För annars så har vi köpt de i onödan!

Modekatt sa...

Vad roligt att höra att du blir glad av mina kommentarer för jag blir alltid glad när jag läser dina kommentarer :)

Massa kramar till dig & dina katter

Karin sa...

Tack Modekatt! Det värmer att höra!

Kram Karin