fredag 7 januari 2011

Gott Nytt År!


Gott Nytt År & God Fortsättning!
Hoppas det nya året har börjat bra! Har ni acklimatiserat (hur stavar man egentligen till det?) er till att det är 2011?

Vi var på en mycket trevlig och rolig nyårsfest med färgtema. Så då passade jag på att inviga 3 nya nagellack som jag fick av svärmor (de tre längst till höger), och så gjorde vi färgglad fördrink:


Kameran
Fick en fråga här om det blir fler kort på bloggen nu med nya kameran. Så kommer det nog bli :-). Och favoritmotivet = presentgivarna, kommer nog dyka upp alltsom oftast. Det var inte för inte som julrimmet till kameran löd:

Vi tycker att vi alltid blir söta,
och att du är duktig - utan röta.
Dock är ditt "vapen" inte av senaste modell,
Så här får du en nu för att du är så snäll.
Denna är systematisk och når nästan proffs-klass,
och fungerar även om förhållandena är kass.

Gott Nytt År
önskar
Snöstorm & Morris

2 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Snyggt det vart med olika nagellack :-)
Tycker det är trevligt med mycket kattbilder så det var väll tur att du fick en ny kamera av sötnosarna så du kan fota dom mer.

Sv:
Åh jag såg att du beställde :-D
Hoppas du fick mitt mail?

Pilsner och våra katter kom överens. Inget bråk elr så men man kände ju att hon inte var en i gänget på riktigt även om hon var accepterad som gäst.

Kram på er!

Karin sa...

Tack, jag blev riktigt förtjust själv i nagellackspotpurrit.
Misstänkte att du nog skulle gilla fler kattbilder :-).

Va skönt att det funkar så bra med en annan katt.

Kram Karin