fredag 30 september 2011

Freudiansk slip?

En kompis påpekade att jag nog skrev lite fel i inlägget om namnbyte. Att den nog inte skulle stå Socialstyrelsen utan Skatteverket.

Hmmm, en freudiansk slip kanske...? Att det krävs godkännande av Socialstyrelsen innan man får anta det anrika namnet Eckemark... Att det krävs godkännande av Socialstyrelsen innan man får bli upphöjd till att bli medlem i den exklusiva Eckemarksklanen...

Verkligen tur att det inte är så - för då hade jag nog aldrig fått det efternamnet (trots att jag blev född till det)...

2 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Haha du skriver allid lika roligt du :-)
Nu är jag tillbaka från min låånga bloggpause.

Hoppas allt är bra?

Karin sa...

Tack! Blir jätteglad av din kommentar! Ibland funderar jag nämligen på om jag tror/tycker att jag är roligare än vad jag är :-). Fast i så fall så tycker ju i alla fall en person att jag är kul. Och det borde ju vara bättre än ingen, även om det är jag själv som är den personen...

Det är bra, firade en månad som gifta i måndags :-).

Kram!