måndag 10 oktober 2011

En award - Lite om mig

Fick en Award utav Dhurata, så här lyder den:

* Varför började du att blogga?
Jag skrev kåserier till vår lokaltidning, vlt. De hade en sida varje dag med kåseri och serier. Den las ner förutom på lördagar. Och de har fasta kåsörer så det kändes inte som nån direkt idé att fortsätta skicka in dit.

Men jag ville fortsätta kåsera och då blev det en blogg av det istället.


* Vilka bloggar följer du?
Fyra: Två om katter(Kattfamiljen och Modekatt) samt min kompis två bloggar (Sailing White Pearl & A little Pirate), är dock rätt oregelbunden av mig. Blir för stressad om jag följer fler (förmodligen för att jag jobbar med webb, så det blir tillräckligt med internet-dos ändå).


* Vilka favoritfärger har du?
Mörkrött. Turkost är också snyggt.

* Vilka favoritfilmer har du?
Matrix och Pirates of the Caribbean. Har sett dem flera gånger. Den sistnämnda är dessutom rolig som TV-spel (legoversionen).

* Vilket land drömmer du om att besöka?
Nya Zeeland igen. Denna gång sydön.


Tack för Awarden Dhurata (som dessutom är nybliven mor till Leontin)!
Detta är ju lite kedjebrevsaktigt, så tanken är att jag ska skicka detta vidare till bloggare jag gillar. Men de bloggare vars alster jag följer, är inga fan av detta förutom en och det är henne jag har fått denna award från.

Inga kommentarer: