fredag 27 januari 2012

Katastrof

Nu syftar jag inte på att jag inte har varit här ute och skrivit på länge. Jag syftar heller inte på att ingen saknade mina inlägg - förutom min svärmor :-). Jodå, hon hoppades att jag skulle bli frisk snart så att jag kunde skriva nya inlägg (så nu ligger hon högt upp på min gilla-lista :-)).

Nej, jag syftar på något ännu allvarligare. En riktig katastrof.

Igår var det en på jobbet som var så snäll att hon bjöd på semlor till eftermiddagsfikat.
Det var bara det att jag var inte där just då: Katastrof! När jag hörde vad jag hade missat, så sa de att det kanske fanns kvar något om jag skyndade mig till fikarummet. Och ni som känner mig har redan insett att jag, när jag hörde detta, kutade bort till fikarummet med kaffemuggen i ena handen.

Men de var slut.

Katastrof!

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Ah va synd, semlor är ju jättegott !

Modekatt sa...

Jag har saknat dina inlägg :)

Karin sa...

Eller hur? Men jag har tagit igen det (kanske lite för mycket...).

Tack Dhurata! Nu har jag gjort ett inlägg tillägnat dig :-). Eller i alla fall med en massa kattbilder, tänkte att du nog skulle gilla det.

KRAM!