måndag 24 maj 2010

Liten värld

Fick en kommentar här på bloggen. Det var en tjej som råkade trilla in på min blogg och började läsa. Förutom att hon också gillar katter, upptäckte hon att vi även hade annat gemensamt.

När hon hade läst några inlägg, tyckte hon att den där sambon som jag skrev om var rätt så bekant: "Men vänta nu, det där är ju min jobbarkompis!"

Och med tanke på att det finns ett ganska stort antal bloggar där ute, så är det verkligen ett roligt sammanträffande. Snacka om liten värld.

3 kommentarer:

Heidi.Kattfamiljen sa...

haha ja världen är verkligen liten :-)

Sv: TAck Karin, behöver vekligen det. MÅSTE bli frisk till nästa vecka då jag skall operera knäet.
Kram

Modekatt sa...

Hahaha helt otroligt!Ja världen är verkligen liten!

Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack för alla sju fina komlimanger :))

Jo men jag har gått upp i vikt ca 10 kg, men det kanske inte märks så men jag själv känner det på magen, brösten, låren! Jag är inte viktfixerad men det hade vart skönt med en platt mage :)

Hoppas du har en underbar måndag kväll!
Kram

Karin sa...

Hejsan Tjejer,
Visst är det lustigt? Och helt sant. Har haft en liknande upplevelse tidigare, får nog bli nästa inlägg.

Sv. Heidi: Hoppas det går bra!
Sv. Dhurata: För en utomstående så syns det i alla fall.

Kram Karin