måndag 3 maj 2010

Jogga eller sova - det är frågan

Läste i tidningen i dag att lite sömn ger kvinnor bukfetma. Verkar inte alls stämma, jag sover jättemycket. Och tyvärr är inte midjeomfånget speciellt litet för det.

Men det får ju en att tänka till:
"Ska jag ut och jogga? Nä, jag går och lägger mig och sover istället."

Tävlingen
Till tävlingen som jag utlyste i förra inlägget har det strömmat in förslag. Eller i alla fall två:

  • Ett avlastningbord (såsom sambon tror), men men mer specifikt för drinkar. Tävlande nummer 1 tror att det kan fungera fint som en mindre groggbar.
  • Tävlande nummer 2 tror på koja för katterna.

Jag vet ju vad jag hoppas mest på, och vad kissarna helst vill. Än så länge vet jag inte. Skivan verkar ligga löst på, så något mer lär de nog göra. Återkommer.

Inga kommentarer: