onsdag 20 oktober 2010

Är väl typiskt?

Efter att ha varit borta från bloggen i nästan 2 veckor tänkte jag nu göra ett inlägg. Och då så genomförs underhåll av den här bloggportalen, vilket medför att jag inte kan lägga upp några bilder.

Känns lite typiskt.

Jag som skulle lägga ut världens bästa & finaste bilder, vilka jag enbart kunde lägga ut just nu... Bilder som förmodligen hade gjort er vecka komplett & underbar... Tänk vad ni nu missar.
Lessen, men det är inte mitt fel (en regel som alltid gäller...)

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Määh dumma blogg då :-(
Ville ju se bilder.

Sv:
Haha ja jag är ena stunden stolt och andra skitnervös :-S
Lilltjejen kommer till oss runt den 18e december om jag räknat rätt.

Hoppas är fint med er?

kramis

Kattfamiljen sa...

Ja visst är hon söt lilla Luna. Ni får väll utöka familjen ni med ;-)

Karin sa...

Åh, ni lär ju räkna ner nu. Jag måste erkänna att jag blir väldigt sugen på att skaffa en till. Men 2 i familjen är inte lika positiva till det: Sambon & Snöstorm.

En sak som är bra med att bara ha två är att vi kan ta varsin. Fast Luna är bra söt.

Nä nu ska jag tll bussen. Vill INTE missa den :-).

Kram Karin