fredag 8 oktober 2010

Om katterna

Ni som är kompis med mig på Face Book vet redan att jag har gjort en sida om våra katter här på bloggen. På den sidan har jag skrivit om dem var och en för sig, kompletterat med flera bilder. Det står lite om när de kom till oss, hur de är och vad de gillar att vara i sommarstugan. Typ.




Dessutom har jag skrivit om Simbas bortgång, och hur hårt jag tog det (vilket även gäller sambon). Om det fick jag väldigt fina kommentarer på Face Book som jag vill passa på att tacka för. Det värmde verkligen. Det är flera som har upplevt samma sak, och känner igen sig.

Ni som är lite nyfikna på Snöstorm, Morris & Simba, spana in:
Om katterna

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Dom är så fina dina bebisar :-)
Det är verkligen smärtsamt när en älskad katt går bort.

Sv: Hihi förstår att du är avis ;-)
Det var jättemysigt att gosa med Ragdollbebisarna <3

Dhurata sa...

Jag läste nyss om alla dina katter. Så himla fint skrivet!

De är sååå söta.

Förstår att du fortfarande saknar Simba. Jag saknar också Romeo, syrrans katt. Han bodde hos oss för syrran var bortrest ganska länge & vi blev så fästa vid Romeo men han finns inte kvar, han är i katt himlen :(


Jag brukar bli så där deprimerad på hösten, vet ej varför men det återkommer varje höst.
Men nu känns det bättre faktiskt.

Kram på dig

Karin sa...

Tack! Va söta ni är!

Heidi: Har precis spanat på din blogg, så söt hon är. När får ni henne?
Dhurata: Vad tråkigt att höra, men skönt att det börjar kännas bättre.

Kram Karin