fredag 29 oktober 2010

Fortsättning på föregående inlägg

Nu sitter ni säkert spända av ovisshet...:
"Hur gick det i onsdags? "Kom bussen?" "Hann hon med den?" "Körde den i diket". "Blev den kapad av terrorister?" Nu ska ni äntligen få klarhet i det...

Svaret på ovanstående frågor är: Nej.
Men, dagen var inte slut...

Allt gick bra tills bussen stannade och jag skulle gå av (lite illamående som vanligt):

När jag skulle lyfta upp ryggsäcken från golvet för att kliva av, visade det sig att den hade fastnat. Remmen hade kilat sig fast mellan spaken som är för att fälla stolsryggen, och själva stolen. Den satt benhårt. Jag ryckte och slet i den. Den ville inte loss. Jag började bli lite svettig och nervös, jag ville gärna hinna av bussen innan den for vidare.

Så jag tog i lite extra. trillade min mobiltelefon som låg i mitt knä, ner mellan stolen och väggen. Pang ner på golvet.

svor jag.

Men där nånstans vände min dåliga dag:

  • Telefonen gick inte i bitar.
  • Jag hittade den och fick upp den.
  • Jag lyckades få loss ryggsäcken.
Och allt detta innan bussen åkte igen. Så jag hann av.

Och inga mer konstigheter hände den dagen. Med betoning på den dagen...

2 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Hihi det är så roligt att läsa dina finurliga texter, du bjuder på dig själv. I like.

Sv:Men SJÄLVKLART får du komma med förbättringsförslag :-D
Jag har också täkt på det med tex leksakerna, har nu skrivit en rubrik där det står att klicka på bilderna för att komma vidare till dom olika kategorierna, tycker du det blev bättre nu?
Men herregud NEJ du låter absolut INTE elak, du utstrålar gullig, skön tjej som bjuder på sig själv så dina förbättringsförslag tar jag bara emot som hjälp för det är precis vad det är och det är väll grymt att vi kan förbättra så mycket som möjligt :-D
Jag har också tänkt på att jag skulle vilja ha fler och mer olika produkter på framsidan, tror man kunde ändra det. Skall kika mer på det också. Håller med att första intrycket är grymt viktigt på internet.
Det är precis det vi vill lyfta fram att alla slags kattägare skall kunna hitta något hos oss.
Tar somsagt absolut INTE illa upp.

Roligt att du gillar designen :-)
Håller med dig, finns inget värre än ihop trycka webbshopar med små mini bilder.. Ne då köper inte jag heller.
Ja det är tanken att vi skall ha klätterträd också. Vi bygger upp sortimentet hela tiden. Nyheter och nya produkter kommer upp på facebook sidan.

Kramis

Karin sa...

Tack Heidi! Både för berömmet och för att du tog det som hjälp, vilket var avsikten.

Ser fram emot när
www.kattfamiljenshop.se är ute i skarpt läge :-).

Kram Karin