söndag 31 oktober 2010

Välkommen på Toabesök!

Nu är även vårt badrum med i 2000-talet. Från enkelspolning till valbar spolning för själva toan. Från tvåhandsfattning till enhandsfattning för kranen. Japp, här händer det stora, livsomvälvande saker...

För att det här skulle bli lite skojigare att spana in våra toa, så är Morris med som fotomodell.




Men, på gästtoan är det fortfarande gamla modeller som gäller. Vi måste ju hinna anpassa oss till nymodigheterna, ett steg i taget. Annars kanske vi blir så pass förvirrade och osäkra att vi använder katternas toaletter istället...



Jo, jag vet, deras toaletter är inte snygga. Den längst bort är en extra toa, som vi har tagit fram när vi har varit borta lite längre. Men trots (eller kanske på grund av) att den är väldigt liten (och väldigt ful) så gillar de den. Får nog göra ett besök på www.kattfamiljenshop.se.

5 kommentarer:

Modekatt sa...

Hihihi så söt han lilla Morris:)
Vårat badrum är nog en blanding av era båda badrum, gammalt & nytt :)

Oj 3 kattoaletter, vi har bara en men funderar på att köpa en till.

Ja du ser, då är vi lika långa :)
& tack för dina fina kommentarer.
Missarna gillar det nya klätterhuset men jag hade velat haft en sån där lite större men vi får väl skaffa det sen då.

Ha en mysig onsdag/Kram

Kattfamiljen sa...

Hihi ja du är varmt välkommen till att köpa en toalåda hos oss, fick in nya snygga toalådor igår :-)

Sv:
Jag tycker du skrev förslagen på förbättringar på ett bra sätt som absolut inte kunde tas som personlig kritik. Sen utstrålar du heller inte negativitet. Däremot hade jag fått samma förslag av en person som man vet gillar att hacka på andra för att själv känna sig bättre så kanske jag hade funderat lite extra om det var för att hjälpa eller för att vara elak. Men ja jag blir bara glad om jag får konstruktiva förbättringsförslag:-D

Härligt att du blev glad av mitt svar :-D

Kram kram

Karin sa...

Sv Dhurata: Vi har 3 i fall jag eller sambon tar fel...

Sv. Heidi: :-). Hoppas du inte kommer ångra dig för att du sa så...

Kram Karin

Kattfamiljen sa...

Vad menar du nu?

Karin sa...

Ja, det var ju inte så tydligt direkt :-). Det var att du gärna tar emot konstruktiva förbättringsförslag. Nu kommer du blir dränkt med det ena konstigare förslaget än det andra ;-).

Kram Karin