onsdag 29 december 2010

God Fortsättning!

God Fortsättning på er alla! Hoppas ni har haft en riktigt skön jul! Och att tomten var snäll mot er (läs: att ni har varit snälla hela året). Tydligen måste jag har varit superdupersnäll.


Dessa två bilder visar två av mina klappar. Båda bilderna illustrerar samma klappar.

Kunde ni se det? Halsbandet som min ena svägerska har gjort och så kameran som tog bilderna.


Och här är de som gav mig kameran i julklapp:




P.S. Nån som undrade vad jag sysslade med i köket med en hammare i högsta hugg? Skulle krossa kakor för en supergod dessert - eller så var jag bara riktigt förbannad...

4 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Fint halsband :-)
Vilka snälla katter du har får jag lov att säga. Inte alla som köper en kamera inte ;-)

Vart det aldrig några kattoaletter ? Kan ge dig lite insider tips att vi har gratis frakt helg hela nyårshelgen ;-)

Sv: Ja visst är det mysigt att ha bilder även på sina ängla kissar. Jag har bilder med O`Malley på väggen också.
Jo robomop funkar men den ersätter inte dammsugaren. Men den kostar runt 300 kr så det känns okej. Annars är det ett dagligt dammsugande här efter katthår ;-) nu tar robomop bort det värsta vilket känns super :-)

Kram kram

Sailing White Pearl sa...

Snyggt: snygg klänning, snygga bågar (nya?), snyggt halsband, snygga bilder, snygga katter... Hej!

Dhurata sa...

Jättefina bilder!Så söta de där två busekatterna är :)

Åhh vad roligt att du fick kamera från katterna i julklapp, nu får vi väl se massa bilder på bloggen?

God fortsättning på de nya året/Kram

Karin sa...

Åh, tackar :-)!! Vilka komplimanger!! Fast denna gången är det sambon som är fotografen till alla bilderna.

Javisst är de snälla, kissarna? Har precis gjort ett inlägg där deras egenkomponerade(?) julklappsrim finns med :-).

Heidi, det är vara för att jag är så långsam & seg :-) att jag inte har beställt något än. Plus att resa, jul & nyår har kommit emellan. Men vi behöver fortfarande lådor, och vi har inte köpt några nånannastans.

Gott Nytt År!
Kram Karin