lördag 5 februari 2011

Hade SF ihop med min PT


I onsdags hade jag SF. Då passade jag på att träffa min PT. Han och jag brukar umgås i vårt vardagsrum, vilket vi även gjorde denna kväll.
Det vill säga, jag hade SamboFritt & träffade då min Personliga Tränare.

Nu är min personliga tränare ingen riktig person utan en tecknad gubbe på TVn. Även jag är tecknad. Det är ett träningsspel där min avatar gör precis som jag gör. Väldigt avancerat. Det betyder att man inte kan fuska. Om inte jag hoppar, hoppar inte min avatar och då blir inte min PT glad på mig. Inte för att jag skulle fuska. Detta gällde självfallet en helt hypotetisk situation...

Så här ser det ut när jag kämpar på. Så här ser det ut i reklamen: EA Games Active 2. Konstigt att de ser så mycket mer vältränade, gladare och piggare ut...

Efteråt brukar jag göra lite rygg- och magövningar. Då kommer gärna Morris och vill vara med. Ibland är man nära att lägga sig på honom. Inte verkar han heller ha några högre hygienkrav, då han har en tendens att lägga sig väldigt nära.

5 kommentarer:

Modekatt sa...

Det där låter faktiskt som rolig träning tycker jag.& så söt Morris är lilla gunnen som ska vara med,hihihi.
Efter jag har fått barn så ska jag nog också skaffa mig nån sån rolig träning.
Just nu är det ingen idè för sånt,har tänkt skaffa mig hantlar & så simma kanske så får det räcka så!

Kram på dig

Sailing White Pearl sa...

Bra jobbat! Gu va trendig du är som har en avatar.

Karin sa...

Det är skoj, men lite för mycket knähopp och knälyft. Har börjat känna av det tyvärr. Jo, Morris kommer varje gång och ska lägga sig mot en eller stryka sig mot ens ansikte. Och jag svettas rätt så rejält - stackarn...

Simning & promenader är ju både bra och mycket mera skonsamt.

Tack, Katinka! Måste ju visa upp när det väl händer :-).

CAMIE sa...

Hehe, det här missade jag ju! Har en hund hemma som också ska vara med när jag tränar xD Sätter sig på magen när jag gör situps och biter i mitt hår när jag gör armhävningar ^^, Djur är så härliga!

SV: Ja katter bor kvar hos mamma :) Men hon bor nära så kan hälsa på dem när jag vill ^^, Saknar dem hela tiden!

Karin sa...

Igår la sig Morris på magen min. Inte helt fel egentligen att få lite extra motstånd :-).

Va skönt att du bor så när de små sötnosarna ändå.

Kram Karin