fredag 18 februari 2011

Så otroligt bortskämd


Det är jag. Jag är väldigt bortskämd av sambon. Inte nog med att det är han som fixar mest här hemma, han ger mig otroliga presenter:


Kängor (som tyvärr var för små), TV-spelet Zumba (där man följer bruden på TV:n), yoga-matta (så det blir lite mjukare när jag försöker med mina sit-ups), tapetsering av fondvägg i sovrum och gästrum (efter 4 år har vi hittat tapeter vi gillar) och en resa till Paris (att möta våren i den staden är ju inte helt fel).


Jag sa ju det - så otroligt bortskämd.


Dessutom fick jag en välbehövlig stavmixer (den gamla hade gått sönder, så vi kunde inte göra falafel bl.a.), TV-spel i form av dans (så pass mycket jag att jag redan hade det), en skål i form av en katt (ni kanske inte vet det, men jag älskar katter...) och talböcker (vilket är min sysselsättning när jag åker bussen mellan Västerås och Eskilstuna).

Mycket passande & fina presenter.


När jag fottade mina presenter ville givetvis Morris vara med. Han är en riktig linslus. Han tillhör definitivt Eckemarks-släkten...





Såg ni att det var en liten bildserie?

2 kommentarer:

Modekatt sa...

Alltid roligt att läsa nya inlägg på din blogg!
Stövlarna var väldigt snygga, han har bra smak din sambo!& den där Zumba dansen tycker jag låter som en rolig träningsform.Brukar alltid fastna framför den reklamen som går på tvshop :) ska också skaffa mig det sen efter att jag har fått Bebisen!

& Morris, hahahaha Sötnosen, han ska alltid vara med på bild. En riktig fotomodell katt är han allt!

Stor Kram till dig & kissekatterna

Karin sa...

Tack - ja, visst är ham pluttigt söt :-). Vill gärna vara med (vilket det nya inlägget handlar om).

Jodå, snart har jag samma kroppsform som hon på framsidan...

Hoppas du mår bättre!
Kram Karin