måndag 28 februari 2011

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Dhurata (som har två charmiga kattjejer och dessutom är gravid - på riktigt...) & så här lyder utmaningen:

Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn. Utmana sedan 6 andra personer!

Jag heter: Karin
Jag vill dricka: Kir Royale (mmm, det innehåller ju mousserande…)
Jag vill äta: Kärleksmums
Jag har: Klappat katter – ett otal gånger
Jag har inte: Klonats
Jag är rädd för: Korallormar (typ av rödaktig giftig snok som lever i Amerika, har i och för sig aldrig sett nån – än)
Jag är: Klipsk
Jag är inte: Kass
Jag sjunger: Konstigt
Jag påminner om djuret: Katten (vad annars…)
Jag vill ha en: Kram
Jag vill åka till: Kenya (blir kanske på bröllopsresan??)

& nu då?
Ja, nu ska dessa få ta min utmaning om de vill & ni andra också som vill såklart :
Piraten

Piraten är den yngste bloggaren jag känner till, han började blogga redan när han låg i sin mammas mage. Skulle vara skoj att se hur Piraten, snart 1 år, skulle beskriva sig själv. Han får även gärna beskriva sin mamma också. Också hon har en egen blogg: Sailing White Pearl

Inga kommentarer: