söndag 22 maj 2011

Varit på konferens denna vecka

Jag har varit på konferens denna vecka i Lund och sedan passat på att hälsa på en kompis och hennes man samt syrran med familj. Väldigt skoj!

Åkte i tisdags, konferensen var onsdag och torsdag, var hos min kompis till fredag och sedan hos syrran till lördagen och sedan hem. Och av den anledningen så har jag inte varit här på ett tag.

Konferensen var en informatörskonferens som bland annat handlade om sociala medier. Och det är ju precis vad jag håller på med just nu när jag bloggar. Så nu undrar jag givetvis - kan jag räkna detta som arbetstid...

3 kommentarer:

Modekatt sa...

Ja varför inte? Många kända bloggare har just bloggen som sitt arbete. De tjänar bra på det också!

Låter som en rolig konferens det där, roligare än såna som jag oftast får gå på som handlar om äldre, sjukdomar osv.

Melissa tackar för gratulationen :)

& ja nu är det helt plötsligt verkligt, endast 10 veckor kvar innan bebisens ankomst. Börjar kännas också pga magen, kan inte riktigt göra allt det jag brukar pga den.

Massa kramar till dig

Kattfamiljen sa...

Hihi jag ser bloggen som en del av mitt egna företag :-) men det är ett otroligt roligt jobb.

SV:
Varsågod :-) Ja tyvärr kan man inte alltid lita på veterinärer när det gäller foder.

Ja tyvärr kan man bara tävla om man bor i Stockholm för jag och Helena skall lätt kunna ta oss till personen som vinner hjälpen.
Men ni har väll inte så stora problem med katterna? Säg till om det är något jag kan hjälpa dig med.

Kramar

Karin sa...

Tyvärr skulle min plånbok gapa tom om jag gjorde om bloggen till en inkomstkälla. Konstig att det är så få som har fattat hur bra den här bloggen är...

Japp, det var en kul konferens. Intressanta ämnen. Så nästa steg för mig blir att fixa facebook-sida för jobbets räkning.

Heidi, nä inga direkta problem. Mest att Morris fortfarande är på Snöstorm lite för mycket.

Stor kram till er!