onsdag 11 maj 2011

Vilken underbar komplimang!

Jag har fått en otrolig komplimang. Jag blev så glad att jag blev rörd. Och eftersom jag är jäkligt stolt över den så publicerar jag den här (man måste ju passa på att skryta när det finns en anledning, man vet aldrig när det händer igen...):

"Sen så tänkte jag tipsa er om en blogg som jag läser nästan dagligen( beror på hur ofta Karin uppdaterar bloggen), det är nämligen min bloggvän Karin som driver bloggen. Gå gärna in & besök hennes blogg, jag lovar er att ni kommer att få ett leende på läpparna när ni väl läser den & känna igen er vad gäller livet i allmänhet!
Klicka på den här länken/meningen så kommer ni fram till Karins blogg! "

Det är min bloggkompis Heidi som har skrivit detta på sin blogg, Modekatt. Där brukar hon skriva om sina ursöta katter, om lite mode, om hur det är att bli mamma; ja om det som händer i hennes liv.

Det komiska i det här att jag givetvis inte hade uppdaterat bloggen på 1,5 vecka. Kändes lite typiskt mig :-). Och ni som är inne här ofta vet att jag är otroligt oregelbunden när det gäller inlägg. Men som tur är så gör jag knäppa saker ganska ofta, och de brukar ju generera bra blogginlägg :-).

Och ni som är nya: Varmt välkomna!
Kan berätta att jag väldigt snart kommer göra ett inlägg som är så pass pinsamt för min del att jag knappt vågar skriva om det. Det handlar givetvis om att jag har varit lite trög - nej, jag menar långsam... (Se följande inlägg för att förstå mönstret: Jag är inte trög, Trög eller långsam?, Trög eller långsam? - Igen; jodå, det har hänt förr...). Men denna gång har jag varit långsammare än vanligt.
(Inlägget kommer förmodligen imorrn.)

2 kommentarer:

Modekatt sa...

A du e för söt!Jag tycker så därför skriver jag det :)

Vad kul att du har börjat med bröllopsplaneringen, vore roligt om du skrev lite om det bloggen :)

& förresten det har inte gått att kommentera här hos dig i flera dagar, många verkar ha haft det problemet som jag har läst i andra bloggar kolla så inte några inlägg har försvunnit för dig!

Massa kramar

Karin sa...

:-) Tack!!!
Jag skröt om komplimangen för några kompisar på jobbet. Kunde inte låta bli :-).

Nämen, har det? Det är inget jag kan se i alla fall. Att det har försvunnit kommentarer alltså. Då kan jag låtsas som att jag har fått en massa kommentarer... Fast att de bara inte syns...

Det blri nog lite mer bröllop här framöver.

Kram Karin