fredag 8 juli 2011

Ansiktslyftning??

Jag vet inte om det direkt var ansiktslyftning jag gjorde igår. Jag var på ansiktsbehandling, och där blev det klämmande av. Med tanke på hur länge hon höll på med det så borde jag vara supersmal i ansiktet...

I paketet ingick frans- och ögonbrynsfärgning. Var skeptisk till det senare, men eftersom det ingick så :-). Och hon skulle bara ta lite färg. Fast nog tyckte jag att det var stor förändring när jag spanade i spegeln efteråt. Har inte fått någon reaktion än, men jag har å andra sidan inte träffat så många än. Det kanske är så att ingen vågar säga nåt...

2 kommentarer:

Modekatt sa...

Vad skönt med ansiktsbehandling/lyftning:)
Frans & brun färgning brukar alltid bli bra, så jag kan tänka mig att du blev jättefin!

Karin sa...

:-), tackar! Känns rätt skönt att inte "behöva" använda mascara.

Kram Karin