lördag 2 juli 2011

Ingen mer Tysklandsresa...

Har varit på Västerås City Festival med syrrans barn, min mor & sambon. Jag älskar spela på chokladhjul - vilket jag givetvis passade på att göra här. Och äntligen vann jag!!! Lyckan är total! Kanske syns trots lite suddigt kort i sommarnatten.

Givetvis valde jag Toblerone. Så nu behöver inte sambon åka till Tyskland på jättelänge...

Och barnen blev nöjda för de fick bland annat åka radiobild & äta glass.


The Ark
Kvällen avslutades med The Ark - mina idoler (de enda musikidoler jag har). Satt på andra sidan ån, för att det var skönare att sitta i gröngräset än att stå och trängas vi scenen.

Tänkte ändå göra rätt för oss och köpa biljetter till konserten, via Ticnet. Men där var det strul så det gick inte. Så på uppmaning av Ola Salo ska vi betala in till Greenpeace (eftersom vi tjuvlyssnade på konserten). För det var inte vår mening att snylta (jag vill gärna göra rätt för mig).


Kinder egg
Så det blev verkligen ett Kinder egg:
  • Träffa A & M (syrrans barn) som kom rusandes fram för att krama mig när vi träffades
  • Äntligen vinna storvinsten på Chokladhjulet
  • Se & lyssna till mina idoler - The Ark

Och i kväll blir det ännu bättre. För då får jag träffa alla mina syskonbarn.

1 kommentar:

Modekatt sa...

Ni verkar ha haft det mysigt!& vad roligt att vinna så stor choklad, jag vinner aldrig sånt där :(

Det är bara 3-4 veckor nu sen slipper jag ha ont i ryggen & svullna fötter, ska bli skönt:)

Kramar