lördag 10 mars 2012

Enda sättet att umgås med Mamma?

På grund av extremt mycket jobbande har jag inte varit här på flera veckor. Den privata datorn har liksom ingen dragningskraft. Någon som har märkt detta är Morris. Hur får man då tid med Mamma, undrar min lilla älskling. Det verkar som om han har kommit på lösningen till det problemet...:








Till slut förstod han att så länge datorväskan är så pass tom att han kommer in i den så ska Mamma inte ge sig av. För hon går ingenstans utan sin jobbdator...
(Hade varit en överraskning om jag kom till jobbet med en katt istället för arbetsverktyget. Jag vet vem/vad som är bäst på att gosa i alla fall).

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Åh söööötkillen <3 Andra bilden är ju bäst.

Modekatt sa...

Hahahah sötnosen då!

Karin sa...

Visst är han (och jag är ju inte ett dugg partisk...). Hihihi, ja ibland blir det sådana där roliga kort :-). Ofta vill han hellre gosa med kameran istället för att bli plåtad.

Kram Karin