fredag 30 mars 2012

Vem älskar inte en nagelfil?

Här hemma är det inte bara jag som använder nagelfilen. En av grabbarna i hushållet har en viss förkärlek till den. Fast på ett annat sätt än jag (vill jag gärna påpeka...). Och här kommer en hel stilstudie av hur intressant en nagelfil kan vara.






Japp, man kan både tugga och slicka på den. Sen vill man ju gärna sniffa på den också.




När jag skulle skriva in sökord för inlägget, upptäckte jag att jag har skrivit om nagelfil förrut. Då förstår ni hur spännande en sån sak kan vara (eller så har vi det lite torftigt här hemma med idéer på att roa sig)... Oj, det var visst två tidigare inlägg: http://karinkaserar.blogspot.se/2011/01/fler-valmanikyrerade.html och http://karinkaserar.blogspot.se/2011/01/lustig-leksak.html.

3 kommentarer:

Modekatt sa...

Jo de verkar ändras, annonserna, det ser jag nu när jag loggar in med annan webläsare. Jo jag vet att du jobbar på Mälardalens högskola så det var synd att jag inte såg annonsen men det är pga att jag använder Mozilla & den blockerar reklam.

Tack snälla du! Jag blir också otroligt glad utav dina värmande ord!


Hahahaha så otroligt söt han är din Morris, & vad han älskar nagelfilen då, han kanske borde bli nagelteknolog ??:)))

Massa kramar

Kattfamiljen sa...

Haha känner igen det där att det är mysigt att tugga på nagelfilen. Jag tycker det låter så otäckt dock !

Kram

Karin sa...

Ja men va snygg tunga han lär ha efter knaprandet & slickandet... Välansad och fin :-).

Ja, nagelteknolog låter ju inte fel. Fast jag är rädd för att hans intresse för nagelfilen är lite väl intensiv för kundernas åsikt :-).

Påskkramar Karin