fredag 23 mars 2012

Löneförhöjning med 25 %

Jag har faktiskt nyss fått besked om en 25-procentig löneförhöjning. Jag hade lönesamtal i tisdags och igår eftermiddag fick jag beskedet som innebär en löneökning på 25 procent.

Det här måste vara unikt! Jag menar 25%. Fast det förstås, det är ju vad alla VDar får varje år + bonusar...

Men något som definitivt skiljer sig mellan mig och VDarna (förutom grundlönen och alla bonusar...) är att jag dessutom ska jobba 25% mer.

Japp, jag går upp i arbetstid :-).

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Haha du är finurlig som vanligt :-)

Modekatt sa...

Hehehe först så tänkte jag Wow, det var inte illa & sen kom jag till slutet hehehe.

Ja men du jag såg inte reklamen, kanske för att jag använder Mozilla ? eller?

Karin sa...

Tack Tjejer! Blir alltid så glad av era kommentarer!

Kram Karin