onsdag 21 mars 2012

Ute och sprungit 4 mil

Japp, nu har vi varit ute och sprungit 4 mil.

Mil och mil. Snarare att vi varit ute och sprungit 4 kilometer.

Sprungit och sprungit. Snarare att vi varit ute och joggat 4 kilometer.

Joggat och joggat. Snarare att vi varit ute och lufsat 4 kilometer.

Lufsat och lufsat. Snarare att vi varit ute och rört på oss i 4 kilometer.

Rört på oss och rört på oss. Snarare att vi varit ute 4 kilometer.

Ute och ute. Snarare att vi varit i 4 kilometer...


En del var faktiskt sant. Vi har varit ute och lufsat 4 kilometer. Jag måste ju poängtera det, eftersom det inte sker så pass ofta som det borde...

3 kommentarer:

Kattfamiljen sa...

Lufsa är väll bra det :-)

Melissa&Alissa sa...

Ja men det var bra gjort ändå :)

Karin sa...

Jo, jag känner mig extremt nöjd med att lufsa runt med flåshastighet :-). Var faktiskt ut i dag med, fast shit va trögt det gick. Kunde skylla på motvind - ena halvan. Sen vet jag inte vad jag kan skylla på...

Kram!