fredag 23 oktober 2009

Inget Blog Award?

Nu måste det ha blivit något fel! Ett stort misstag har tydligen begåtts.

Vecko-Revyn genomför en stor bloggtävling varje år med en mängd klasser. Och jag vann inte! Inte i en endaste kategori! Jätteskumt. Jag blev faktiskt inte ens nominerad. Svårt att förstå, jag vet, men det är helt sant.

Jag var totalt övertygad om att jag skulle åtminstone bli nominerad (och självklart vinna), i kategorin Årets Fashionista. Det vill säga bästa modebloggen.

Jag menar, jag har ju visat på en mängd olika intressanta kreationer. Självfallet är följande outfits nyskapande, intresseväckande och trendiga(?)…:
  • Absolute Fabulous – Helt hysteriskt (inspiration från TV-programmet)

  • Fame

  • Hawaii-girl

  • Street kid in New York

De tre översta har ni ju redan kunnat beskåda och beundra. Sistnämnda ser ni här bredvid.


Så, är det någon som nu kan invända mot att det egentligen borde ha varit JAG som vann? Årets Fashionista borde således ha hetat Karin kåserar…


P.S. Kreationen Grodan kommer att komma i ett senare inlägg – tror jag, och i så fall får ni även veta var jag får min inspiration ifrån (läs: varför jag har dessa konstiga kläder på mig).

Inga kommentarer: