fredag 25 september 2009

En riktig grabb

Det har visat sig att Morris helt klart är en kille, om man nu tvivlade på det. Kanske inte om man har läst tidigare inlägg om vilka drag han har tagit efter mig och sambon...

Men jag har fått ett ännu tydligare bevis på att han äger en Y-kromosom. Ja, jag kanske är lite sexistisk, men det bjuder jag på.

Morris har nämligen redan tagit sig in innanför mina trosor. Jo, det är sant. Nu kanske man kan undra vilken typ av förhållande vi faktiskt har. Men jag kan lova att det är helt oskyldigt.

Det är väl inte för inte som de säger att curiosity killed the cat


Detta drag är något han i alla fall inte har fått från mig… Bilderna här nedan påvisar dock ett annat intresse som både Morris och Snöstorm verkar ha. Vet inte varifrån de kan ha fått smak för Staropramen…?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du berätta lite utförligare hur katten kom innanför dina trosor??? :-)

//Lakris.

Karin sa...

Hahaha! Ja, det kan man verkligen undra. Fast det var inte så komplicerat som det låter. Jag satt nämligen på toa, och Morris är både liten, snabb och otroligt nyfiken. Så han klättrade över de nerdragna byxornas linning, och hamnade i de nerdragna trosorna innan jag hann reagera.

Fast jag lyfte snabbt bort honom därifrån. Vill ju inte ge honom men för livet...

/Karin