tisdag 22 september 2009

Vilken date!

I fredags var jag och min kompis på världens date. Vet inte vad man ska kalla den. Inte dubbeldate. Nä, snarare dubbeldate2. Vi dejtade nämligen fyra charmiga gossar. Eller snarare – män.

Två var riktigt snygga (eller som en släkting till mig skulle säga: såg mycket trevliga ut), en rolig som få och den fjärde som Bamse ungefär. Stor, stark, snäll och gullig. Och alla fyra hade sådan utstrålning och karisma.

För bra för att vara sant? Självklart!
Vi fick nämligen dela dessa charmknuttar med 3000 andra brudar. Vi var närmare bestämt på Ladies night, på premiären som var i Västerås (de sa att de la premiären här för att tjejerna i Västerås är något alldeles extra… och jag köpte det rakt av förståss…). Det var riktigt underhållande. Rekommenderas varmt! Men det är tydligen väldigt få biljetter kvar (om de inte redan är slut). Jag införskaffade våra för 4 månader sen och det var inga superplatser direkt.

Se http://www.ladiesnight.se/ för att spana in dessa charmerande artister (Martin Stenmarck, Andreas Johnson, Mikael Tornving och Magnus Samuelsson), ni kan även läsa Ladies night-bloggen.


Som ni ser på bilden här bredvid, så är det inte bara Ladies night-bloggen som är populär…

Inga kommentarer: