fredag 8 januari 2010

OJ! Vilken webb master jag är…

Nu har till och med jag gått med i Face book.
Ni vet, det här med internet är inte det lättaste att förstå sig på… Så det har tagit några år för mig att klara av, och våga, gå med… Att jag sedan normalt sett arbetar som informatör och främst med webben, bevisar enbart att jag lägger allt mitt krut och webbintelligens på jobbet...

Nu försöker jag bara förstå vad jag ska göra där. Jag har dock lyckats lägga upp några bilder på kissarna. Skulle inte förvåna mig om jag gjorde fel…

Som om detta inte var nog, så har jag gått med i LinkedIn: ”Over 55 million professionals use LinkedIn to exchange information, ideas and opportunities”. Så det är nog som Face book, fast något fokus på den professionella delen. Så nu måste jag väl ha återtagit en del av min yrkesheder, den som fick sig en stor törn när jag hade (har) problem med dessa nätverk…

Inga kommentarer: