onsdag 17 november 2010

Liiite populär i alla fall

Bestämde ihop med en kollega att vi skulle ut på after work nu på fredag. Och istället för att mejla ut det till ett gäng bestämde vi att jag skulle sätta upp lappar på fikadörrarna. Blir ju annars lätt att nån blir exkluderad.

Så i torsdags satte jag upp finfina lappar. Tre stycken, en per fikadörr på jobbet i Västerås.

Var dit i måndags och kikade. Tomt på varje lapp. Förutom en. Där stod ett namn - mitt. Hmm, jag skulle nog inte ha skrivit dit mitt namn, kanske var lite avskräckande.


Men i dag så såg jag att 3 personer hade skrivit upp sig (av cirka 100 kollegor). Yes! Jag slipper sitta på puben ensam :-).


Jag skrev på lapparna att de skulle tas ner torsdag lunch, eftersom vi skulle boka bord. Men med tanke på att vi inte lär få svårt att få plats, så kanske det var en lite onödig åtgärd...

Inga kommentarer: