tisdag 26 april 2011

Ritsch

Så lät det när sambon satte sig på huk när vi var i Paris - Ritsch.

Resultat: En stor reva i baken på hans high waterbyxor. Och det var inte i sömmen utan mitt på ändan. Snacka om nötta byxor. Som tur var så var vi på hotellrummet när det hände. Och nej, han är definitivt inte storbakad.


Mer som går sönder
Några dagar senare, när vi hade kommit hem, puttade han på vår tvålkopp fram och tillbaka (tror att han skulle ställa den "rätt", fast egentligen har jag ingen aning om vad han sysslade med). Puttade den lite åt höger och sedan åt vänster och så höger och så...

PANG

Där åkte tvålfatet ner i golvet och gick i en mängd bitar (den var i keramik, typ). I och för sig har vi pratat om att istället ha tvålpump (fräschare). Men nog kändes det lite onödigt att ha sönder grejerna för det...



Vill passa på att gratulera min gamla danskompis som är gravid. GRATTIS L!
Hmmm, undrar om hon får frågan om hon är gravid lika ofta som jag får det (fick frågan återigen för några veckor sen). Skillnaden mellan oss är dock att jag fortfarande inte väntar barn (det hade i så fall varit världens längsta graviditet), utan det är helt andra bullar som huserar i min mage :-).

Inga kommentarer: