fredag 26 februari 2010

Vilket firande!


Vi var iväg på en liten resa fredag-tisdag. Huvudsyftet var att fira min svägerska som fyllde 40 år. Och när vi ändå var så pass långt söderut (södra Halland) så passade vi på att hälsa på syrran (Malmö) och kompisar (Ljungby). Intensivt men kul! Vi saknade givetvis våra små älsklingar (det är det som gör det rätt jobbigt att åka iväg). MEN vi har rätt familj och rätt kompisar. Av 4 familjer så har 3 katt. Oj, vad gosade de blev. De katterna var nog lättade när vi åkte...



Förutom min svägerska så har många fler i min närhet firats (själv blev jag 37 för 2 veckor sen). Och det har varit riktig födelsedagsfirande. Jag har nämligen gottat i mig sex (6) olika tårtor! Nä, jag har inte moffat i mig allt. Några smulor fick även de övriga... Som bilden visar så var jag inte ensam om att gilla tårta...

Vän av ordning undrar nu hur det gick med vågen. Brakade den ihop av allt tårtätande?

Man kan i alla fall säga att några verkade ha misstänkt att det skulle bli smaskiga bakverk på min meny. Jag fick nämligen hantlar & en träningsdvd med afrikansk dans i födelsedagspresent. Så nu är jag åter lika fit som innan (säger inte så mycket...).



2 kommentarer:

Dhurata sa...

Åhh vad gott det där såg ut!!ätit 6 olika tårtor??hihihi GOTT!

Den afrikanska dansen är nog väldigt bra träning har jag hört!
Snöstorm är så vacker!
& hon har så häftigt namn, den har använts en hel del de här senaste veckorna tror jag:)

Tack för din omtanke!Ha en mysig helg!Kram

Karin sa...

Hihihihi! Ja, hon har nog varit ovanligt populär den senaste tiden. I alla fall hennes namn...

Jag får väl be sambon filma mig när jag dansar afrikanskt, så ni får nåt att skratta åt... Kul är det i alla fall.

Mys med dina lilltjejer & krya på dig! Det är nog smartare att vila upp sig ordentligt så att du är kry vid flytten, än att packa och ha dig när du mår så här.

Kram!
P.S. Jag uppskattar verkligen dina kommentarer!