måndag 6 september 2010

En Beautiful Blogger Award

Åh, jag har fått en utmärkelse! En Beautiful Blogger Award. Känns jättekul och smickrande. Tack gulliga Dhurata, som har Modekatt!




När jag/du har fått en Award ska jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/du fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
- Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder
- Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.


Inte vet jag om detta är så intressant, men det är i alla fall 7 saker om mig:

  • Har väldigt svårt att se när djur far illa.

  • Så fort jag ska göra något har jag en tendens att stressa. Inte bra. Inte smart.

  • Tycker om att sova - gärna mycket och länge.

  • Blir kinkig när jag har lågt blodsocker.

  • Jag har upptäckt när jag har redigerat film från möhippan jag nyligen var på, att jag låter som en hyena när jag skrattar och har fler hakor än jag trodde.
    Sambon säger att det inte är så i verkligheten. Jag hoppas verkligen att han har rätt (den här gången...).

  • Gör ansiktsgymnastik när ingen ser.

  • Har en släng av telefonskräck.


Jag följer rätt få blogger. Men de jag följer tycker jag givetvis är bra och definitivt värda en award. Dessa är:

  • Dhuratas (hennes katter & mode), som jag fick denna award ifrån & därför kanske inte ska ha en tillbaka, men det skiter jag i

  • Heidis (katter), som redan har fått en award

  • Piratens (en kompis bäbis)


  • Andra bloggpris
    Tydligen så får jag inte Veckorevyns bloggpris (jag är inte nominerad i alla fall), vilket varje år är en gåta för mig. Och i februari redovisades vilka som vann Stora Bloggpriset. Tänkte att de kanske bara hade missat att meddela mig vinsten. Var in och kollade precis. De hade inte missat...

    1 kommentar:

    Kattfamiljen sa...

    Tack för awarden :-) dock skickar jag dom aldrig vidare för det är lite kedjebrevs liknande, men är ändå glad och tacksam när jag får en :-D

    Sv: Ja det är så skönt att Hugo vågar gå i skogen igen.

    Hihi ja dom är väldigt sällskapliga pojkarna.
    Tack :-) absolut kommer jag ta in leksaker som katterna kan aktivera sig själv med. Förslag är varmt välkomna. Mina pojkar ställer upp och testar leksakerna. Är så bra att jag har 2 aktiva och två lite mer lugna så jag får mer rättvist utlåtande så att säga.
    Hihi ja Eddie ligger oftast på rygg när han gosar. Han har sån tillit till oss människor.

    Kram