lördag 25 september 2010

Nämen så fräckt...

I torsdags kväll var jag ut och åt middag i Eskilstuna med avdelningen. Mycket trevligt. Vi firade två som nyss hade fyllt 60.

Vi var 5 som samåkte tillbaka till Västerås, en bilfärd på drygt 30 min. Jag satt i mitten i baksätet med min chef på ena sidan.

Igår mejlade min chef mig och frågade om jag hade ätit glass på restaurangen. Vilken fräckhet, va? Komma med insinuationer om att det var trångt i baksätet... Att jag kanske hade ätit lite för mycket av det goda på kvällen...

Och hon lindade in sin fräckhet ganska snyggt med att hon ville veta hur mycket var och en var skyldig för sin mat. Hon är smart, min chef.

1 kommentar:

Kattfamiljen sa...

Haha ja chefer är smarta dom ;-) eller ja inte alla kanske.

Sv: Ja det där med att katten inte skulle kunna vara vår bästa vän är så irriterande värdering, fattar inte hur det kan sitta i så hårt hos folk. Jag har absolut inga problem med att få kontakt med katterna, dom är precis lika tillgivna som hundar men kanske inte precis lika lydiga ;-) Men det har ju inte med tillgivenhet att göra. Haha fast ibland är mina katter jättelydiga. Tex om jag säger hoppa upp på stolen här och visar med handen så gör dom oftast det, eller om jag skall stänga balkongdörren och säger till katterna att komma in så gör dom oftast det.
Ang häfte/bok, just nu har jag ingen tid till att göra något sånt. Har supermycket att göra. Jobbar heltid samtidigt som jag jobbar med mitt företag. Kommer lansera webbshopen om ca en månad så nu är jag bizzy. Men längre fram kan det tänkas komma något sånt. Har ju planer på att tillverka en del grejer i Kattfamiljens namn så att säga. Så förhoppningsvis kommer det en bok, en kollektion med tex bäddar, koppel, selar, matskålar, klösmöbler som är designade/gjorda av mig. Men så länge får du söka bland kategorierna i bloggen eller fråga mig helt enkelt om du undrar nått :-D