fredag 24 september 2010

Hedrad


Jag glömde ju berätta att jag blev riktigt hedrad på bröllopet vi var på i England. Jag fick nämligen sitta vid honnörsbordet - top table. Tyckte jag var coolt. Har jag aldrig gjort tidigare.

Nu kanske nån tror att det enbart fanns ett bord på festen. Men så var det icke. Faktiskt. Dessutom hade jag en supertrevlig bordsherre. Super nice table gentleman, as we say in Swenglish...

Här jämte ser ni min hårdekoration lite bättre.

(Det fanns ett till, likadant kort. Fast inte helt likadant. Nån hade nämligen ritat dit (vilket är den enda förklaringen jag kan komma på...) en massa extrahakor på mig på det kortet. Tycker jag var taskigt. Kortet är numera raderat...)

2 kommentarer:

Sailing White Pearl sa...

Men va snygg och ung och fräsch du ser ut. Å vicket väder! Här i Stockholm springer jag omkring i amningstoppar. Inget mer.

Karin sa...

Åh, tackar! Jag suger åt mig :-).
Är det så varmt?
Kram Karin